miercuri, 20 ianuarie 2010

Feminitate si modestie

Să te îngrijeşti să-ţi păstrezi trupul frumos şi atrăgător aşa cum te-a făcut Creatorul.

"Într-o după-amiază eram la una din enoriaşele mele şi stăteam de vorbă. Deodată se ridică şi-mi spune: “Iartă-mă, părinte, dar soţul meu se întoarce peste o jumătate de oră şi întotdeauna îmi rezerv acest timp pentru a mă pregăti să-l întâmpin.”
A spus acest lucru cu cel mai firesc ton din lume. Când şi-a dat seama că era ca şi când mi-a spus să plec, s-a înroşit şi s-a simţit foarte încurcată. îmi plac mult astfel de femei. Am felicitat-o din toată inima şi, trecând pragul, mi-am zis pentru a nu ştiu câta oară “Minunate sunt lucrurile Tale, Doamne, toate cu înţelepciune le-ai făcut...
Îngrijeşte-te, când sunteţi împreună acasă, să porţi ce ai mai frumos şi mai atrăgător, cât îţi permite starea ta materială...
Partea femeiască a speciei umane a fost creată de Bunul Dumnezeu cu puteri de atracţie pe care le-au terfelit cei care au îmbrăţişat trivialitatea şi le-au interpretat greşit moraliştii de-a lungul secolelor. Nu crezi că este timpul să înţelegem, în sfârşit, acest adevăr simplu? Cum că femeile au fost create astfel, tocmai pentru că numai aşa îşi pot juca rolul lor ori de câte ori şi oriunde este nevoie.
Din istorie, este evident că civilizaţia care a dispreţuit principiul fidelităţii conjugale a fost dată uitării şi s-a pierdut.
Din cât ştiu eu, cea mai puternică protecţie, împotriva pasului greşit, este ca soţia să cunoască bine minunea feminităţii şi să folosească farmecul său natural cât se poate mai bine pentru soţul său.Cu cele mai călduroase urări pentru o viaţă plină debucurii adevărate."

Tata

“Scrisori Caterinei, sfaturi unei tinere casatorite”Editura: Bizantina, cap 3


Cateva sugestii, feminitate si modestie











Cu drag, Liliana

2 comentarii:

  1. Superbe modele.Mi-au placut foarte mult cele doua fuste. Le-ai vazut cumva si in magazine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-au placut. Nu le-am vazut in magazine , sunt luate de pe net. In magazine greu mai gasesc ceva care sa-mi placa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare