miercuri, 10 martie 2010

Azi...


Cand intru intr-o banca parca intru intr-un templu. Toata lumea vorbeste incet, daca suna telefonul trebuie sa raspunzi imediat pentru ca ai senzatia ca deranjezi si vorbesti incet, evident, desi poate ai urgente, amani convorbirea, te abti din tusit sau mai grav din stranut, iti inghiti cuvintele, citesti toate afisele de pe toti peretii, si mai nou toata lumea este preocupata de un televizor mare care iti distrage atentia si te face sa nu simti ca stai de mai bine de 50 de minute.
Pentru ce toata aceasta atmosfera? Nu ca sa iei ceva ci, ca sa ti se ia, sa te reactualizezi in baza lor de date , cine mai esti? unde mai stai? ...cum o chema pe mama ta inainte de casatorie?...

Ce mi se pare mie cel mai trist este ca oamenii in astfel de locuri nu se privesc deloc in ochi, intr-un astfel de loc in care esti doar "un numar" simti cum te dezumanizezi, ca si in hipermarketuri, fiecare pentru el...

Deci ...azi am fost la templu...


Liliana

2 comentarii:

  1. Trist. Am si eu pe toate chitantele de la bancomat invitatia de a-mi reactualiza datele pana la sfarsitul lunii. Si daca nu ma duc? Ma tenteaza sa renunt la card, acum nu mai este obligatoriu sa primim salariul pe card. Putem face cerere sa primim banii de la casierie, este dreptul nostru legal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ideea aceasta, cata vreme mai putem amana aceasta dictatura sa o facem cu toate puterea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare