vineri, 28 mai 2010

Putina ordine


Incepand de azi, dau militaria jos din pod !! :(
Asa, nu se mai poate! Camerele copiilor sunt intr-o permanenta schimbare. In fiecare zi arata altfel, in fiecare zi gasesc alte obiecte scoase si lasate pe oriunde. Azi dimineata cand am vrut sa aerisesc camera lui Matei am strabatut-o cu greutate. Asa incat regulile de ordine interioara se aplica si sunt valabile si in cazul baietilor :)
Fetele stiu mai bine ce au de facut , insa Matei este in permanenta ajutat si impins de la spate. Azi am hotarat sa-i las camera nearanjata, iar cand va veni de la scoala va avea o surpriza. Am de gand sa-i scriu pe o foie mare cateva reguli de ordine interioara :)

Copiii pe langa scoala si activitatile extra-scolare trebuie sa participe si la activitatile casei. Acum cativa ani, pe vremea parintilor nostri, copiii participau la aproape toate muncile gospodaresti. Azi ii tinem intre patru pereti, toata ziua stau cu nasul in carti, lectii si seara si dimineata si daca-i pui sa faca ceva practic, nu stiu cum sa inceapa treaba. Cu fetele e mai simplu, zic eu, ele sunt mai casnice stiu mai bine ce au de facut, insa cu Matei care este plin de energie si dornic sa inventeze ceva fantastic, doar la casuta de la tara isi va gasi un job :) Pana atunci va trebui sa-si ingrijeasca camera precum o fac si ceilalti, si sa participe la cateva activitati din casa, fie ele cat de mici.


Voi reveni cu amanunte :)

Va doresc o zi linistita!
Liliana

4 comentarii:

  1. hi hi, noi am crescut intre 4 pereti, dar am participat la treburile gospodaresti (spalatul rufelor - limpezit, caci nu aveam masina automata, aspirat, ajutat mama la bucuatarie)... poate pt ca am fost fete, dar si de fratele nostru s-a lipit ceva-ceva :)
    mult spor lui Matei! si tie, de altfel!

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea si eu idei pentru copilul meu de 5 ani!!! Dar nu pentru o zi, ca asa il pacalesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Liliana ai foarte mare dreptate.Sa stii ca si eu procedez an fel si chip cu copii doar doar ai vom putea duce pe calea cea buna.E atata de lucru cu familia noastra a fiecaruia.Cunoastem multe reguli dar ce greu le aplicam .Eu vorbesc de mine.Lucrez numai dupaamiaza si asta ma termina.Nustiu daca voi gasi un alt servici sa fie pe diminata sa fiu si eu acasa dupa amiaza cu copii.Dar las totul an mana Donmnului!O zi buna ati dresc Liliana.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult spor la convins copilul sa se apuce de treaba! Intr-adevar, e foarte important sa invete de timpuriu sa faca putin program administrativ prin casa. Felicitari pentru casa de la tara! Sa dea Dumnezeu sa aveti acolo si peste tot multa armonie si liniste !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare