miercuri, 5 mai 2010

Nu pot sa cred asa ceva !

Nu citesc presa de dimineata si nici nu sunt pasionata de news, in general. Ce citesc pe blogosfera imi este sufecient, iar peste acest incident petrecut la Biserica Radu-Voda din Bucuresti am aflat cautand cu totul altceva. Cititi si voi ce am aflat..."Moaştele Sfântului Nectarie au fost furate din Mănăstirea Radu Vodă din Bucureşti ."
Nu pot sa cred asa ceva...!!

"Patru persoane au furat în această dimineaţă moaştele Sfântului Nectarie din Mănăstirea Radu Vodă din Bucureşti, precum şi o mică sumă de bani, însă trei dintre aceastea au fost prinse în scurt timp, iar prejudiciul recuperat.
Furtul a avut loc în jurul orei 4.00, cele patru persoane forţând uşa Mănăstirii Radu Vodă din centrul Capitalei, a precizat Christian Ciocan, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Capitalei. Moaştele Sfântului Nectarie şi suma de bani au fost recuperate şi predate Bisericii Radu Vodă, informează Mediafax.
Patru persoane au furat în această dimineaţă moaştele Sfântului Nectarie din Mănăstirea Radu Vodă din Bucureşti, precum şi o mică sumă de bani, însă trei dintre aceastea au fost prinse în scurt timp, iar prejudiciul recuperat.
Trei dintre hoţi au fost prinşi la scurt timp după furt, iar cea de-a patra persoană, care a reuşit să fugă, a fost identificată şi este căutată de poliţişti.
Mănăstirea Radu Vodă, cu hramul Sfânta Treime, are ca protector, din 2002, pe Sfântul Nectarie Taumaturgul. Părticele din moaştele Sfântului Nectarie, dăruite stareţiei în 2001, sunt aşezate într-o raclă în partea dreaptă a bisericii, sub un baldachin. Sfântul Nectarie este prăznuit în 9 noiembrie. "


Dumnezeu sa aiba mila de noi!


Articol preluat de aici


Va doresc o zi frumoasa!
Liliana

2 comentarii:

  1. Draga mea Liliana tocmai ce am fost acolo si racla cu Sfintele Moaste era la locul ei...Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Tatiana.
    Am citit si eu ca au prins repede faptasii. Insa m-am intristat de cele auzite.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare