sâmbătă, 30 aprilie 2011

Dor de Parintele Arsenie

"Dragii mei, nu mai e timp, sincer vă spun ca un frate, că eu peste câţiva ani împlinesc o sută de ani: nu datorez şcolilor pe unde m‑am zbătut să adun şi eu cuvinte de folos, cât mi‑au folosit suferinţele! Atunci am văzut de ce Dumnezeu îl ţine pe dracul: ca să poţi să ai, într‑o formă ascunsă, sabia în mână. Că nu eşti luptător bun dacă sabia îţi tremură în mână! Nu‑i permis acest lucru, cu sabia în mână. Se poate orice în Hristos, orice... Nu permit să fie cineva întristat. Ăsta e cel mai mare câştig al satanei. O stare de veselie şi de încredere! Dar după smerenie. "







Hristos a inviat!



Liliana

4 comentarii:

  1. Veselie mai gasim noi prin inimioara, dar ce ne facem cu smerenia?

    Multumesc pentru 'imbratisarea vesela' din partea dragului parinte Arsenie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Liliana,
    Nemaipomenit de frumos, am citit tot interviul, iti multumesc mult de tot, am mai adunat o gramada de comori la mine in suflet.....Si daca ai sti, cat mi-as dori sa-l intalnesc si eu pe bunul Parinte intr-o buna zi....
    "Domnule, pune‑te tu la punct! Ăsta‑i răspunsul cel mai bun la întrebarea asta, pe care o pune tot omul cu niţică conştiinţă. Puneţi viaţa la punct. Intră în omul nou.
    ‑ Nu căuta greşelile celuilalt...
    ‑ Nici vorbă. Nici n‑ai nimica pentru că îţi lipseşte dragostea. Şi dacă mergi pe linia de credinţă autentică, atunci vezi bine că şi pe ăla îl ţine tot Dumnezeu. Că zice Mântuitorul: „Nu se mişcă fir de păr fără Voia Mea!“. Deci nici fir de iarbă, nici frunză, nici gând, El ne guvernează pentru că El ne‑a creat! Ştie ce ai gândit, ştie tot ce ai făcut! Deci pune‑te la punct! Şi dacă eşti un soare ascuns în lume, încălzeşti lumea, spui ce trebuie."

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu multa placere, Mimi!

    Sa-ti ajute Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare