luni, 1 iulie 2013

Frânturi de bucurie...


"Opriţi-vă şi cunoaşteţi că eu sunt Dumnezeu"(Ps. 45, 11).

frânturi de bucurie din iunie...

bucuria in Domnul


cirese parguite in soare...

florile de mac

mirosul florilor de tei

ploile de vara

bogatie...

sanziene

splendoare


suras in soare


„Opriţi-vă şi cunoaşteţi că eu sunt Dumnezeu“ (Ps. 45, 11).
Să te opreşti înseamnă să izgoneşti afară din suflet tot ce ar putea să întunece chipul lui Dumnezeu aşa cum îl vede mintea, cu simţirile ei să izgoneşti tot ce-ţi îndepărtează atenţia şi simţirea de la Dumnezeu. Dar cum să te opreşti în acest fel în timpul lucrului? Propune-ţi să împlineşti aceasta ca pe porunca lui Dumnezeu, iar nu ca pe un început al tău sau ca pe ceva cerut din afară.
(Sf. Teofan Zăvorâtul, Viața lăuntrică, p. 129)


3 comentarii:

  1. Liliana, ce minunăţii! Unde aţi găsit sânzienele, ne-ar fi de mare ajutor răspunsul, poate mai găsim şi noi.
    Flavia ar fi foarte încântată de ele, mi-a cerut să mergem să culegem câteva (a citit într-o carte despre ele)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aurelia, in zonele submontane sunt pana la brau, in Dobrogea mai rar gaseti, prefera zonele umede

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa imi aminteam si eu, ma gandeam ca poate ati gasit in Dobrogea! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare